2015. május 26., kedd

Színház - másként

Színház – másként.


Kerekasztal és Stúdió K. Képzett színészek és drámapedagógusok. A cél: a művészet, ezúttal a színház segítségével meglátni a világot körülöttünk, magunkat, és mindazt, ami összeköt vagy aktuálisan elválaszt.








Mirka: Ennyi? Csak ennyi? Ki az apám? Hol az apám? Ki vagy te? Mondjál már valamit! Kik ezek? Ki vagyok én?”
„Az megvan, amikor a filmekben azt mondják, „akkor már tudtam, mit fogok csinálni”? Na, akkor tényleg tudtam. Összeszedtem, ami kell, kimásztam az ablakon, és mentem.”



Problémafelvető előadás és beszélgetés, melynek középpontjában a kommunikáció áll: képesek vagyunk-e kérdéseket feltenni, jó kérdéseket, jó pillanatban, annak, aki tudja a választ, és annak, aki el is mondja nekünk. Egyáltalán vannak-e válaszok? És kitől kell megkapnunk őket? Vagy csak kérdeznünk kell? Hogy magunk rakjuk össze a válaszokat? De vajon tudunk-e? Merünk-e?




A Társulat fantasztikus profizmussal irányította a mai délelőttöt. Azt hiszem, nagyon nehéz lehet 33 tizenévest szinte észrevétlen elvezetni a színházon át a saját világukba. Gondolkodásra, megnyilvánulása, véleményalkotásra késztetni őket.



„Elmesélt és elhallgatott történetekről, a képzelet és az igazság valóságtartalmáról, nyitott és zárt kapukról…”


Hét elkötelezett ember beszélt, beszélgetett, zenélt, játszott, átlényegült azért, hogy a 
9. cések egy kicsit könnyebben eligazodjanak ebben a pillanatnyilag néha nagyon zűrösnek tűnő világban. 
Köszönjük. Maradandó élmény volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése