2023. április 28., péntek

A gyerekek és a mese (Emberismeret és etika érettségi)

Sziasztok!



Deák Eszter vagyok és idén, azaz 2023-ban érettségizem etikából. Erre az alkalomra készítettem el egy rádióműsort, amelyet ezen az oldalon tudtok meghallgatni. (A rádióműsor a bejegyzés alján lévő linkre kattintva érhető el.)

A műsor témája a gyerekek meseolvasási és mesenézési szokásai, melyet három részen keresztül járok körbe interjúalanyaimmal. 
Az első és második részben 4. osztályos gyerekekkel beszélgettem. Az első részben arról, hogy milyen módon szoktak mesékkel találkozni, majd a másodikban a mesékben megjelenő, számukra kedvelt értékekről hallhattok. 
A harmadik, egyben utolsó részben, Buda Klaudiával, az Újpesti Könyves Kálmán Gimnázium iskolapszichológusával beszélgettem szintén az előző témákról egy kicsit tudományosabb megközelítésben, és a meseolvasás hatásairól is ejtettünk szót. 
Ha felkeltettem az érdeklődéseteket hallgassátok meg a munkámat!

A rádióműsor elérhető itt: DeákEszter_A_gyerekek_és_a_mese

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése